tiistai 5. maaliskuuta 2013

Mustat miehet Kongosta

Eräs näistä mustista miehistä Kongosta osasikin puhua jo Suomea aika hyvin. Tiesi myös mitä puhua. Eräs heistä sanoi nimittäin hyvin selkeällä Suomen kielellä kun aloitin keskustelut uskon asioista: "Minä olen uskossa" :) Puheen sisällöstä voisivat monet ottaa mallia.

Saman päivänä kohtasin Liberiasta kotoisin olevan tytön, joka myös tunnusti uskovansa Jeesukseen. Se, että euroopasta on kova vauhtia tulossa lähetyskenttä ja afrikassa usko etenee kova vauhtia näkyy siis jo Suomen katukuvassakin. Kohta voikin käydä niin päin, että sieltä lähetetään lähetystyöntekijöitä pakanalliseen eurooppaan. Toivotaan kuitenkin mieluummin, että Suomen kansa heräisi ja saisi itse lähettää enemmän evankeliumia maailmalle.

Lähetyskäsky:
Matt.28: 18 Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä. 19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen 20 ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."


Kongon miehet Swahilin kielisten Taivaskolikoiden ja ranskankielisen sarjistrakun kanssa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti