tiistai 2. joulukuuta 2014

ask.fm/ollipekkajalovaara

Teinpä ask.fm tilin: http://ask.fm/ollipekkajalovaara
Esim. tällainen tuli ja vastaus liitettynä myös

Pidätkö evoluutioya humpuukina? Onko Big J luonut myös fossiillit?
Evoluutiossa uskotaan siihen, että tyhjä loi tyhjästä tämän kaiken. Se on sitä, että kun olin lapsi minulle luettiin satua siitä, että sammakosta tuli prinssi. Nyt kun olen aikuinen yritetään minulle kertoa, että näin todellakin tapahtui, siihen vain meni paljon aikaa? Uskokoon kuka haluaa, minä en.
Uskon siihen mistä on todistusaineistoa. Siihen, että älykäs olento voi luoda systeemejä, järjestelmiä ja yhteensopivia kokonaisuuksia on näyttöä. Näyttöä siihen, että sattuma voisi luoda tällaista ei ole. Kysyn näyttöä ja sitä on Jlalla ollut minulle antaa. Sattumalla ja evoluution menetelmillä ei.
Fossiilit ovat lähinnä sukupuuttoon kuolleita eläimiä. Sitä tapahtuu syntiinlangenneessa maailmassa. Normaali olosuhteissa kuollut eläin ei fossiloidu vaan fossiloituminen vaatii erityiset olosuhteet. Todennäköisin selitys minulle on se, että tämä suuri joukko fossiileja mm. hetkessä hautautuneet miljoonat mammutit siperiassa ovat voineet syntyä vain suuren vedenpaisumuksen ja myllerryksen olosuhteissa. Mutta tästäkin Raamattu kertoo.
Fossiilikerrostumista ei ole myöskään löytynyt (eikä tulekaan enää löytymään) mitään "välimuotoja” , joita Darwin ennakoi sieltä löytyvän “arvaamattoman suuren määrän” ihmetellen toisaalta myös sitä, että “Miksi ei missään yksityisessä muodostumassa tavata lukuisia siirtymämuotoja?”. Kaikelle tälle on yksinkertainen selitys: Jumala loi. Systeemit eivät itsekseen kehity, jota olen myös kokeellisesti ollut todistamassa yli 25 vuoden ajan rakenntaessani systeemeja ja järjestelmiä, jotka ovat huomattavasti köykäisempiä kuin mitä eläimet, elävä luonto ja ihminen.
1.Moos.1:31 “ Ja Jumala katsoi kaikkea, mitä hän tehnyt oli, ja katso, se oli sangen hyvää."
Aluksi Jla loi hyvää, mutta fossiilit ovat osoitus siitä, että synti astui maailmaan – kuolema astui kentälle. Toivoa on kuitenkin olemassa: Synnin palkka on kuolema mutta Jlan armolahja on ikuinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme (Rm.6:23) Big J astui kentälle, mutta tuoden elämää ei kuolemaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti